sierpnia 22, 2014

PODSUMOWANIE MIESIĄCA #1


Wczoraj minął dokładnie miesiąc odkąd postanowiłam trochę o siebie zadbać i zaczęłam ćwiczyć. Najwyższa pora aby podsumować ten okres i przeanalizować efekty. Wczoraj wieczorem się zważyłam i pomierzyłam. Jest tak jak myślałam, zmian wielkich nie ma. 

Tak to się prezentowało MIESIĄC TEMU:

WAGA: 81,8 kg
Wymiary:
BIUST: 105 cm
TALIA: 88 cm
BIODRA/PUPA: 111 cm
UDA: 62 cm
ŁYDKA: 38 cm
RAMIĘ: 33 cm
A tak jest AKTUALNIE:

WAGA: 79,2 kg [-2,6 KG]

Wymiary:

BIUST: 100 cm [-5 CM]

TALIA: 88 cm [-0 CM]

BIODRA/PUPA: 111 cm [-0 CM]

UDA: 61 cm [-1 CM]

ŁYDKA: 37 cm [-1 CM]

RAMIĘ: 33 cm [-0 CM]

Jak możecie zauważyć, wiele się nie zmieniło. Waga wskazała zaledwie 2,6 kg mniej niż miesiąc temu. Dla mnie to bardzo mało, ale lepsze to niż nic. Jeżeli chodzi o wymiary, to spadło mi aż 5 cm z piersi (jednak to prawda że ta część ciała chudnie pierwsza) i po 1 cm z uda i łydki. Reszta pozostaje taka sama ;/

Te wyniki są spowodowane tym, że przykładałam wagę tylko do ćwiczeń, a moja dieta pozostawała wiele do życzenia. Dlatego też w tym miesiącu większą uwagę poświęcę właśnie temu co jem i piję. W kolejnym postach będą się pojawiały moje jadłospisy, może to sprawi, że będę jeść mniej, regularniej i zdrowiej. Trzymajcie za mnie kciuki. Mam nadzieję, że za następne 30 dni będę mogła się pochwalić dużo lepszymi efektami i dużo mniejszymi liczbami na wadze i centymetrze.

Dzisiaj zaczynamy nowy miesiąc, nowe wyzwanie. Zdrowsza dieta i więcej ćwiczeń. Skupię się teraz głównie na ćwiczeniach cardio, które pomogą mi spalić tkankę tłuszczową, której u mnie dostatek. Życzcie mi powodzenia i wytrwałości :)

5 komentarzy :

  1. Nie zniechęcaj się i dąż dalej do celu! Ćwiczenia to tylko 30%, a 70% to zdrowa zbilansowana dieta, więc zacznij zdrowiej jeść, a efekty będą dużo lepsze :) Pozdrawiam i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ :) POSTARAM SIĘ Z TYM JEDZENIEM, ALE TO ZAWSZE BYŁO U MNIE PROBLEMEM... :(

      Usuń
  2. this_is_good_tme22 sierpnia 2014 14:17

    Trzymam za Ciebie mocno kciuki.! ;) ja na razie powoli staram się kontrolować to co jem, a za parę dni wprowadzam ćwiczenia ';)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ I TOBIE RÓWNIEŻ ŻYCZĘ POWODZENIA :)

      Usuń
    2. Różnica jest spora :) Powoli do celu :D za miesiąć dwa razy tyle mniej.. trzymam kciuki za dalsze postępy :)

      Usuń

Copyright © 2014 ODMIENIĆ SIEBIE, czyli moja historia z odchudzaniem

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi