sierpnia 09, 2014

DZIEŃ 17

Obudziłam się dzisiaj z ogromnymi zakwasami. Najbardziej bolały mnie pośladki i ramiona, ale to chyba zasługa Killera. To bardzo intensywny program, ale podobno daje spektakularne efekty. Zobaczymy! :) Dzisiaj również mam za sobą owy trening. Robiłam go dosyć niedawno i nadal nie mogę złapać oddechu. Boli mnie chyba wszystko, ale to całkiem przyjemny ból. Na razie nie mam sił na nic więcej, ale mam nadzieję, że do wieczora mi się odmieni i uda mi się zrobić trening na boczki i abs :)

Jutro niedziela, dzień przeznaczony na odpoczynek i pełen relaks. Jutro zero ćwiczeń, ale na pewno nie obędzie się bez jakiegoś spacerku po mieście, chociażby na lody:)))) A co, raz na jakiś czas można! :)

Udanej reszty weekendu! :))))


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ODMIENIĆ SIEBIE, czyli moja historia z odchudzaniem

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi