września 24, 2014

PLAN TRENINGOWY

Ostatnio coraz częściej narzekam na brak motywacji. Czytałam różne blogi o takiej samej tematyce co mój, i wiele dziewczyn pisało, że pomogły im w tym specjalnie stworzone plany treningowe. Skrupulatnie zaplanowane treningi na każdy dzień tygodnia mają podobno sprawić, że łatwiej nam będzie zabrać się za ćwiczenia i wykonać wszystko co trzeba. Postanowiłam spróbować i również przygotowałam sobie taki plan. Wygląda on tak:

(coś mi się wcześniej przesunęło - ćwiczenia zaplanowane na ostatni wtorek są przewidziane na poniedziałek! od wtorku zaczyna się nowy miesiąc i nowy plan)

Myślę, że plan jest dość ambitny. Zaplanowałam sobie na każdy dzień konkretne ćwiczenia i mam zamiar je sumiennie wykonywać. Zaczynam od dzisiaj. Trzymajcie kciuki, aby plan został zrealizowany w 100 %. Postanowiłam również planować menu na dzień wcześniej i postaram się, aby było ono jak najzdrowsze i najlepsze. A efekty po tym miesiącu będą oszałamiające :)

Wy również przygotowujecie sobie podobne plany treningowe czy ćwiczycie każdego dnia to, na co najdzie Was ochota? :)

6 komentarzy :

  1. Super plan, chyba też sobie taki wykonam, bo powiem szczerze, że ostatnio jakoś uparłam się na FB 37 min cardio i chyba z miesiąc już je męczę (cóż, widzę efekty;)) i chyba potrzebuję jakiejś odmiany :) Może dodasz do swojego bloga jakieś fit przepisy, bo często wspominasz o diecie? Chętnie bym poczytała! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepisy wkrótce na pewno się zaczną pojawiać, na razie jestem na etapie eksperymentowania i sprawdzania tych najlepszych :)

      Usuń
  2. Fajnie, że mi.in. za moją radą skusiłaś się na plan. Jestem pewna, że Ci pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ciężko z planem, nigdy go nie robię, wymyślam ćwiczenia na jakie mam ochotę. ale Tobie mam nadzieję że pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Mam pytanko dotyczące ćwiczeń które robisz :) Gdzie mogę znaleźć te wszystkie inne ćwiczonka (poza Mel B o ją mam). Może zrobiłabyś post z linkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zxnajdziesz na youtube:

      Zumba - https://www.youtube.com/watch?v=qa2IWYs3ags oraz https://www.youtube.com/watch?v=qa2IWYs3ags
      TR Booty shaking: https://www.youtube.com/watch?v=qa2IWYs3ags
      A wszystkie ćwiczenia FB (fitness blender) są zamieszczone w jednym filmiku:
      https://www.youtube.com/watch?v=ocWjGpBrTjg

      Usuń

Copyright © 2014 ODMIENIĆ SIEBIE, czyli moja historia z odchudzaniem

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi