września 24, 2014

DZIEŃ 61-64

 

 Ostatnie 3 dni nie ćwiczyłam w ogóle, bo po comiesięcznym ważeniu i mierzeniu się nieco załamałam i straciłam resztki motywacji. Moje efekty nie są takie, na jakie liczyłam. W ciągu ostatnich 30 dni ubyło mi niecały kilogram i parę centymetrów. W głębi serca wiedziałam, że tak to będzie wyglądało, bo popełniłam w ostatnim czasie mnóstwo grzeszków i często nie ćwiczyłam. Dziękuję Wam za słowa otuchy w komentarzach i mailach, jesteście dla mnie prawdziwym wsparciem. Cudownie jest wiedzieć, że ktoś trzyma za mnie kciuki i wierzy, że mi się uda (czasem nawet mocniej niż ja sama). Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję, bo to dzięki Wam po każdym upadku się podnoszę i nie rezygnuję z własnych marzeń. 3 dni temu był kolejny upadek, a dzisiaj ponownie wstaję i walczę.

 

W poprzednim poście mogliście zobaczyć przygotowany przeze mnie plan treningowy na najbliższy miesiąc. Mam wielką nadzieję, że pomoże mi on się zmobilizować i będę w stanie go w pełni zrealizować. Pierwszy dzień z planem uznaję za udany. Wykonałam wszystkie ćwiczenia zaplanowane na dzisiaj, czyli:

Mel B. cardio - 15 min
Mel B. abs - 10 min
Mel B. pośladki - 10 min
Latin Dance Fitness - 10 min

Jutro kolejna porcja :)

4 komentarze :

  1. No i tak ma być :) będę do Ciebie wpadać i Cię kontrolować! Haha :) ja dzisiaj męczyłam nogi i pupę i też wykonałam cały mój plan chociaż strasznie mi się nie chciało... to na prawdę pomaga :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontynuuj. Nie poddawaj się. Waga nie pokazuje przecież całej prawdy!
    Trafiłam na twojego bloga i rozpoczęłam czytanie do początku do końca. Zmotywowałaś mnie.
    Ja dziś rozpoczęłam opisywanie swoich ćwiczeń na blogu. Zapraszam. sprobuj-zyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w takim bądź razie nadzieję, że i my siebie nawzajem zmotywujemy do dalszej pracy :)

      Usuń
  3. ważne, żeby się nie poddawać, spis ćwiczeń to dobry pomysł! na pewno w jakiś sposó pomaga motywować! trzymam kciuki :)
    nakrywka.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ODMIENIĆ SIEBIE, czyli moja historia z odchudzaniem

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi