września 11, 2014

FIT MOTYWACJE

Choróbsko rozłożyło mnie na dobre. Nie mam siły nawet ręką ruszyć, nie mówiąc już o ćwiczeniach. Na kilka dni niestety będę musiała sobie odpuścić. Dzisiaj, zamiast opisu mojego treningu, mam dla Was odrobinę fit motywacji, zdjęć dziewczyn, którym się udało i dzięki ciężkiej pracy osiągnęły swój cel, czyli piękne ciało. Może one zainspirują Cię do zmiany stylu życia na zdrowy i aktywny. Miłego oglądania :)


I na koniec bardzo motywujący obrazek (przynajmniej dla mnie) :


No więc dziewczyny, która teraz zabiera się za trening? :)

3 komentarze :

  1. To jest po prostu ...niesamowite.
    Taka przemiana ? To jest tak jakby dostać nowe życie !
    Wgl ostatnio wszyscy chorują i ja niedawno i moi znajomi i bloggerzy...
    Wracaj do sił!
    www.szalona-kobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przytyłam wczoraj, ale wciąż mam nadzieję, że uda mi się schudnąć jutro, choć wiem, że to nie jest realne.
    W każdym razie teraz nie myśl o ćwiczeniach tylko o wyzdrowieniu. Ja jak jestem chora leczę się sokiem jabłkowo-miętowym i chrupkami kukurydzianymi, najlepsze lekarstwo!
    nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam mieszane odczucia co do takich przemian... bo skąd wiedzieć, że to nie photoshop? Nie mniej jednak wygląda to motywująco xD i tej wersji się trzymajmy... od tygodnia robię HIITy i cóz... spalam kalorie które magazynowałam sobie przez lata ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 ODMIENIĆ SIEBIE, czyli moja historia z odchudzaniem

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi