sierpnia 10, 2014

DZIEŃ 18

Nie lubię niedziel. To dzień, w którym zawsze się nudzę i nie mam co ze sobą zrobić. Ta nuda mnie wykańcza. Dzisiaj właśnie tak było. Miał być relaks, odpoczynek, a tym czasem przewegetowałam cały dzień i bolą mnie wszystkie mięśnie od leżenia... Nie wytrzymałam i z tych nudów aż wzięłam się za ćwiczenia :)) Nie zrobiłam dzisiaj wiele, ale pół godziny to i tak coś. A oto wykonane ćwiczenia:

Booty Shaking Waist Workout - 10 min
Mel B. pośladki - 10 min
Mel B. ABS - 10 min

Niestety, popełniłam dziś karygodny grzech żywieniowy. A to wszystko przez moją mamusię. Upiekła wyśmienite pączki z konfiturą malinową. Nie mogłam się oprzeć i zjadłam aż 4!! Przysięgam, jutro odpokutuję :))

A teraz mówię DOBRANOC! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ODMIENIĆ SIEBIE, czyli moja historia z odchudzaniem

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi