lipca 29, 2014

DZIEŃ 5

Poniedziałek to dzień, w którym ja (i nie tylko ja) nie mam siły i ochoty kompletnie na nic. Tak, należę do tych osób, które nie lubią poniedziałków. Nawet teraz, kiedy mam wakacje i nie muszę wcześnie wstawać i niczego robić. Ale mimo tego najgorszego dnia tygodnia, wczoraj sie zmotywowałam i wykonałam wszystkie zaplanowanie wcześniej ćwiczenia. 90 minutowy trening uważam za udany! :)

Wykonane ćwiczenia:

Latin Dance Fitness - 16 min
Booty Shaking Waist Workout - 2 x 10 min
Mel B. ABS - 2 x 10 min
Bieganie - 10 min
Mel B. pośladki - 10 min
Mel B. nogi - 10 min
Skakanka - 300 podskoków - ok. 5 min

Z dietą też idzie całkiem nieźle. Nie narzuciłam sobie żadnych rygorystycznych zasad. Po prostu staram się jeść mniej, 4 posiłki w ciągu dnia. Mam nadzieję, że to wystarczy, ale to pokaże czas.

Przede mną kolejny dzień wyzwań i zmagań ze samą sobą. Trzymajcie mocno kciuki :)


Powyżej niezwykle piękna kobieta o idealnej sylwetce, aniołek Victoria Secret - Candice Swanepoel :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ODMIENIĆ SIEBIE, czyli moja historia z odchudzaniem

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi