lipca 26, 2014

DZIEŃ 3

Uff, kolejny dzień za mną. Jestem o jeden dzień bliżej do wymarzonego celu. Dzisiaj mogło być trochę lepiej, ale i tak jestem z siebie bardzo dumna. 70minutowy trening zaliczony:

Latin Dance Fitness - 16 minut
Booty Shaking Waist Workout - 10 minut
Mel B. - ABS - 2 x 10 minut
Mel B. - pośladki - 10 minut
Skakanka - 5 minut
Bieganie - 10 minut

Z bieganiem od zawsze miałam problemy i już po przebiegnięciu 100 metrów miałam zadyszkę i kolkę. Dla mnie więc ten 10minutowy jogging to wielkie osiągnięcie, ale mam nadzieję, że z czasem będę mogła się pochwalić lepszym wynikiem. Podobno trening czyni mistrza, więc kto wie, może jeszcze kiedyś wystartuję w maratonie :)

Jestem pełna energii, więc nie wykluczam, że jeszcze dzisiaj wieczorem zrobię jakiś mały trening :)

Trzymajcie się ciepło :)

A która z Was chciałaby tak się prezentować w stroju kąpielowym?? :)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 ODMIENIĆ SIEBIE, czyli moja historia z odchudzaniem

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi