października 11, 2014

DZIEŃ 78 - 81

Ostatnio nie mogę znaleźć ani chwili na to, by spokojnie usiąść przed komputerem i napisać kolejnego posta na blogu. Pochłania mnie teraz mnóstwo innych spraw, aż nie wiem w co ręce włożyć w pierwszej kolejności. Na szczęście udaje się jakimś cudem wygospodarować czas na codzienny trening i tak przez ostatnie cztery dni wykonałam wszystkie ćwiczenia według mojego planu (plan możecie zobaczyć tutaj). Nie będę już rozpisywać co dokładnie ćwiczyłam w danym dniu, bo zwyczajnie nie mam na to dzisiaj czasu. Jedyne o czym teraz marzę to moje łóżko, ciepły kocyk, herbatka z cytryną i dobra książka. Już się żegnam i uciekam spełnić to małe marzenie :) A Wy jak spędzacie dzisiejszy wieczór?

A poniżej coś miłego dla oka każdej kobietki :)


2 komentarze :

Copyright © 2014 ODMIENIĆ SIEBIE, czyli moja historia z odchudzaniem

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi